fredag 29 oktober 2010

Ettåringar!

Vi har ettåringar i huset! Klara och Edvin, Hipp hipp hurra!
Och vilken fin dag vi har haft! Lugn, häng, vila, lek, favoriträtter, tårta och mys.

Fast det känns rätt galet, ett år. Ett år! Vart tog det vägen. Ett oerhört innehållrikt, extremt, fantastiskt, läskigt, berg-och-dalbane-aktigt, hisnande, storslaget år, fyllt av två nya liv. Föräldraskapet bjuder på den stora kärleken, och den stora rädslan.

Är oerhört obeskrivligt tacksam.

Och stolt.

Över barnen. Men, även över mig själv. Och över Henrik. Klapp klapp på axeln. Hurra för oss. Vi har fixat det första året. Utan instruktionsbok. Utan karta.

Ett år som familj. Fint.

6 kommentarer:

  1. Jag är så hopplöst blödig för nu sitter jag här och bölar igen. För det är fint!!! Ni är fantastiska, vilket grymt år och vilka underbara vildingar. Grattis! PUSS

    SvaraRadera
  2. Jag är stolt över er, kram

    SvaraRadera
  3. Älskade fina. Klapp och kärlek och allt omkring. Ni är så bra. Och jag bara sitter här och bölar. Tänk, ett år. Fattar nada. PUSS

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte tråkigt att få leka med dessa goingar...dom är galet roliga och underhållande. Tack för en rolig kalashelg allihop. Vi ses snart bland bilar och bollar.Mormor

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till barnen och till er. Det är nog som de säger, tvillingar väljer sina föräldrar med omsorg! :)

    SvaraRadera