tisdag 20 april 2010

En hög med röda kläder...



...gör mig väldigt glad just nu!

Jag ska vara värd på Friskis & Svettis crosstraining pass. Med andra ord träningspass som kombinerar löpträning med styrketräning i det fria.

Älskar Friskis för att jag får vara med trots att jag släpade med barnen på "intervjun" och trots att jag var tydlig med mina begränsade förutsättningar - jag kan inte då, och inte då, och kanske inte då - men jag vill vill vill vara med, får jag vara med? Snälla!

Torsdagskvällar blir min tid. Min och Friskis tid.

Håller tummarna för att det ska funka även i praktiken...

6 kommentarer:

  1. Underbart. Det SKA funka i praktiken. Wiiihi grymt Karodie.

    SvaraRadera
  2. Jej! Welcome to the red and white family!

    SvaraRadera
  3. va gla jag blir att ni kunde tråckla ihop det så bra....friskis är sååå roligt och crosstraining måste ju passa perfekt för dej..kram mor

    SvaraRadera
  4. Ah va roligt! Det sade du inget om idag =) Du får nog ihop det ska du se! Skönt att få lite egen tid! Lycka till och så hoppas jag vi ses snart igen!=)
    kram

    SvaraRadera
  5. God damn vad kul. Låter svinlajbans. Have fun!

    SvaraRadera
  6. Åh till o med jag vill vara med på ditt pass om du är värd.

    SvaraRadera