lördag 17 april 2010

Ensam hemma

Just nu är jag ensam hemma. Och jag är alldelse till mig! Har inte varit ensam hemma utan pappan eller barnen på hundra tusen år känns det som. Sa hej då och fyrade sedan av en spontan fuldans. Även fast det kanske bara rör sig om en timme eller två, är jag så till mig att jag knappt vet vad jag ska göra? Hur ska jag förvalta denna gyllene stund på bästa sätt?

Well, jag inleder med att kocka ihop en typisk Karodie kind of rätt:

Blomkål + Vitkål + Solroskärnor + Olivolja + Örtsalt= Allt i stekpannan. pang tjong.

Till det a non Karodie kind of matbit: Choritzo.

Nu äta.

Sen... Hmm... we´ll see...

4 kommentarer:

  1. Ensam-tid växer inte på träd, det kanske du märkt. Grattis till din stund, hoppas den hade guld i mund... Kram, Carro.

    SvaraRadera
  2. Njutade du av varje minut darlingen? Hoppas det :). Själv "njuter" jag av förrådsrensning med moroten att ju mer jag säljer desto snabbare kommer min nya dator.... PUSS!

    SvaraRadera
  3. kommer fortfarande ihåg den gången pappa och ni barn åkte till fjällen....tala om energikick..nu är det precis tvärtom....energi får jag av när barn och barnbarn kommer hem....that's life/mor

    SvaraRadera