onsdag 25 november 2009

Småcheferna



Jag säger bara det.


8 kommentarer:

  1. jag får lust att utlysa pratbubbletävling när jag ser bilden.

    SvaraRadera
  2. mmeeeeeeee poooonggggg!!!! snuffy duffy muffyy moooooopiiiii!!!!
    puss från moster!

    SvaraRadera
  3. gos. Gillar de könsneutrala kläderna stenhårt. Men ärligt, ser ni skillnad utan att titta efter i blöjan än?

    SvaraRadera
  4. "Nu har brorsan ätit för mycket igen" Vad stor dom har blivit sen jag såg dom sist. De ser så nöjda och belåtna ut, verkar som jag fått fler rivaler om favvofotöljen:)

    SvaraRadera
  5. Åh vilken höjdpunkt på morgonen! Att gå in på din blogg och följa dig är underbart. Fint att få se lite fler bilder på er. Det verkar som att E är lite av en surmus dagen till ära. K ser dock väldigt nöjd och finurlig ut. Underbart!

    SvaraRadera
  6. Hahahaha vilka sjöningar =)
    //Henkan N

    SvaraRadera
  7. "Gammfaster" vill snusa på snyggingarna. Lev väl
    kram Sara

    SvaraRadera
  8. Men halledudanes! Jag dör av gull!

    SvaraRadera