onsdag 9 december 2009

Igår hände följande:

  • Klara vände sig för första gången. Mage till rygg. Vet inte om det är tidigt eller sent eller vad, eftersom jag inte hunnit öppna en endaste bok om barns utveckling sedan the big plopp. Edvin låg och pustade och frustade på mage han med, men det resulterade inte i ryggläge.
  • Både Henrik och jag blev nerbajsade. Av varsitt barn, vid olika tillfällen. Vi misstänker dock en konspiration.

  • Henrik blev pappa. På pappret. Så nu är han dubbelpappa i dubbel bemärkelse.

  • Jag var monstertrött. Henrik drog därmed slutsatsen att hormonet som ska göra ammande kvinnor piggare inte funkar på mig.

Full action med andra ord. Emellan varven har det sett ut så här:







1 kommentar:

  1. Grattis Henrik till faderskapet! Grattis Klara till vändningen! Tror hon är rätt tidig, det jag har läst är att man ska hålla koll runt tre-fyra månader, och hon är ju bara hälften så gammal som det =) Amra vill inte alls vända sig än, hon ligger mest och sprattlar bara. Men däremot tror jag hon har som mål att sitta upp på julafton =) Haha, full fart och därefter däckning, jag riktigt känner hur lugnt och stilla det blir när det ser ut som på bilderna =) Kram på er!

    SvaraRadera