måndag 31 maj 2010

Celebration times

I torsdags fyllde jag 30.
I fredags firade Henrik och jag 2 år.
I lördags fyllde Edvin och Klara 7 månader.
I söndags var det mors dag.

3 av 4 "firanden" tillägnades mig, helt eller delvis. Gött. Således kammade jag också hem jackpott i presentligan. Fått så otroligt najsiga magpirrsframkallande presenter - en Mac Book Pro av Henrik och en finansierad utflippning på Växbo Lin av mor och far, för att nämna några.

Men de senaste dagarna har inte bara bjudit på firanden, de har också bjudit på roadtripp söderut och en hel del högkvalitativt häng. Har så fint folk i min omgivning - det om något är värt att fira!

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj! Grattis i efterskott. 30, det nya 20, bara så du vet. Sorry att jag missa din dag, får skylla på förlylda-influensa-tillståndet som kramat om oss den senaste veckan. Nu börjar ljuset visa sig. Men känner mig som en 80-åring i kroppen... Stor kram! /Carro.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att läsa om en lyckad helg! Inte för att jag väntat mig nåt annat iofs, men ändå =) Stort grattis till alla firandesaker! Kramar!

    SvaraRadera