lördag 22 maj 2010

Växbo i mitt hjärta

Jag älskar att vara i miljöer eller på platser där jag möter design, kulturarv och entreprenörskap i en fantastiskt mix. Så är det definitivt i Växbo och jag håller på att spricka av inspiration varje gång jag varit där.

Som nu. Henrik, jag och Klara har varit på utflykt, Edvin fick egentid hos farmor och farfar. Vi har besökt Växbo lin, Växbo krog, Växbo bageri och Växbo lada. Och jag har fortfarande lite hög puls. Blir som ett barn där som vill ha och ha och ha.

När jag har varit där vill jag både fylla mitt eget hem med design, ekologisk välsmakande mat, och flytta ut i nowhere, komma på en värdsmästarbra affärsidé och bli en superentreprenör - allt på samma gång.

En flicka får drömma. Alltid.

Men en sak är säker, jag vill att alla ska besöka Växbo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar