tisdag 27 oktober 2009

Skengravid?

Henrik börjar tro det. Och även jag börjar fundera över vad som pågår i min mage. Händer ju ingenting på ploppfronten. Kanske är det en gigant fjärt som gör att jag inte kan se mina tår och att mitt midjemått är över en meter?



Well i morgon ska vi på ultraljud och läkarbesök. Då lär vi bli varse om vad som pågår. Och förhoppningsvis får vi veta om det blir igångsättning eller inte. Kan ju lugnt säga att jag absolut aldrig trodde att vi skulle gå på detta ultraljud. Sist vi var på ultraljud var för fyra veckor sedan. Då hånskrattade jag nästan åt läkaren när hon bokade in den 28/10 åt oss. Tänkte för mig själv att hallå liksom, D day e ju den 29e okt. Jag kommer ha ploppat lååångt innan dess. Nästan alla tvillingar föds ju några veckor för tidigt…

Yeah right.

Undrar om läkaren kommer hånskratta åt oss när vi kommer insläpandes med magen i vädret. Hur som helst, jag vaggar inte när jag går (i alla fall inte så mycket), och det är jag stolt över.

1 kommentar: