torsdag 21 januari 2010

TIllfälle att fånga tillfället

Jag har egentligen verkligen inte tid. Idag är dagen då jag ska börja med förmiddagspromenader ist för eftermiddagswalks. Men, just nu, så råkar vårt internet fungera. OCh då måste jag ju fånga tillfället. För vår internetuppkoppling är extremt labil för tillfället. Är så frustrerad över detta att det är löjligt. Framför allt är det monsterfrustrerande att ha en enorm blogglust och inte kunna få ur sig den där tanken som finns just då eller då.

Well, nu ska jag följa min plan och slita mig ut tillsammans med pratpåsen Edvin och filosofen Klara.

Avslutar med några bilder från den senaste veckans finbesök a.k.a min härliga bror.



Krille spelar och sjunger för kidsen.


Krille säger hej då till Edvin.

1 kommentar:

  1. Men va stora dom ser ut o va! Prat-påse o filosof, bådar gott. Kompleterar varann fint. Stor kram! /Carro.

    SvaraRadera